fredag 3 april 2009

Min första text


Hej!


Ja, nu ska jag försöka ge mig på det här med att blogga. Vem är jag då? Ja, att jag heter Ylva framgår ju av rubriken :). Och varför ska jag skriva här, kanske man frågar sig. Jo jag älskar att "skriva av" mig. Jag tänker skriva om det som tynger mitt hjärta men även om det som fyller mitt hjärta av glädje och det finns det mycket som gör. Jag har tre vuxna barn, två pojkar och en flicka och fyra barnbarn (alla flickor), dessutom har jag en bonusdotter som även hon har två flickor...många flickor blir det ♥ Mitt yngsta lilla barnbarn som bor i samma stad som jag är bara knappt 8 månader gammal och jag måste säga att hon är verkligen solen i mitt liv. Lilla älskade Tindra ♥ denna glada soliga unge hon kan göra den tristaste dag till ljuv musik för själen (se bild). Givetvis så älskar jag mina andra barnbarn också, men de bor några mil uppåt landet så det blir inte så ofta vi träffas, men när vi kan så är det så klart desto roligare. Så är det med ett avlångt land avstånden blir långa :)


Ja, detta får nog bli allt för mitt första inlägg.

Ha' det bra



2 kommentarer:

  1. Åhh vad fin blogg du har gjort kära Ylva.. härligt blomstrande.. precis som du.. Ylva kort och gott *kram*

    SvaraRadera