måndag 4 maj 2009

Tag vara på livet!

Hej då Karlskrona, ses imon





Ja, så har det gått några dagar sedan sist. Tantkryssningen var trevlig men lite dryg då dom har ändrat lite på färjan och har stängt av det mesta under veckorna. Så mellan klockan 12 0ch 18 fanns det ingenting att roa sig med förutom en halvtimmes sång av två trubadurer.....och så kallar dom detta för Trivselkryss.....Skitsnack skulle jag vilja säga och skärpning Stena Line!




Lite bilder.........




Värsta Lyxhytten


Mamma ute på däck

Färjan på Polska sidan


Det var en fin och ljummen kväll så vi satt ute på däck till klockan var tjugo över nio, det var som om det hade varit mitt i sommaren.



Hemma igen

På onsdagen var det ett strålande härligt väder när vi kom hem 0730, fast då var ju jag inte så pigg precis. Stiga upp klockan sex på morgnarna är inte min starka sida precis. Dessutom så skulle jag på begravning kl. 13, så det var bara att åka hem, packa upp, vila en stund, duscha och klä om och iväg igen. Det var min pappas sambo Ingrid som begravdes. Hon gick bort två veckor tidigare efter bara fyra månaders sjukdom. Tidigare var hon pigg och frisk och en riktig krutgumma. Men så pang, så händer det något och det går snabbt utför. Usch så oförutsägbart livet ändå är. Man får vara glad för dagarna man får och ta till vara den tid man har............

Nej, nu ropar mannen, han har visst gjort något jobb som jag ska beundra :) hihi


Ha' det bra

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar