söndag 24 maj 2009

Toppenhelg

Vilken trevlig helg det har varit :) Leo och Anders kom hem på torsdagkvällen och vi pratade och spelade spel. Fredagen ägnades åt shopping i staun. Men jag hade en "kräsen dag" så det var lite svårt att hitta något som dög. Men till slut hittade jag lite i min favoritbutik, Min Butik på Hantverkaregatan, jag måste ju passa på när jag hade så bra smakråd hemma :). Sedan blev det lite fika hos mor. Dagen avslutades med middag hos Marie, där hade vi jättetrevligt. Elinas lilla kanin Smulan får representera kvällen............


Lördagen ägnades åt mera mat och lek och spel. Det blir väldigt sent i säng, men vad gör väl det jag är ju ändå en typisk nattmänniska, hihihi. Ja, helgen har verkligen varit otroligt trevlig men tiden rusar ju iväg när man har roligt. Tack alla för en trevlig helg! Leo; Lycka till med jobbet imorgon ♥

Ha' det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar