torsdag 18 februari 2010

Lögner

Jaha, så fick jag då äntligen min laptop tillbaka då. Var och hämtade den igår och än så länge verkar den ju funka som den ska. Men jag gör mig inga större förhoppningar. Är just nu ganska trött på företaget Elgiganten. De lovar runt och håller tunt som det gamla talesättet säger. Men det är visst en ganska vanlig åkomma nu för tiden. När jag växte upp fick man lära sig att stå för det man sagt och gjort. Men idag behöver man tydligen inte det. Man kan lova och säga vad som helst, sen skiter man i det. Det finns de som står och ljuger en rakt upp i ansiktet om saker och ting, sedan visar det sig att det bara var ett sätt att skydda sitt egna handlande, som man förmodligen innerst inne visste var fel. Ja, det är helt otroligt hur en del bär sig åt. Men, men man lär så länge man lever.



Ha' det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar