tisdag 9 november 2010

Hjälp!

Grrrrr.........nu är jag arg! Har suttit här hur länge som helst och försökt att få bort en bloggmall som jag hämtade på en sida på nätet häromdagen. Problemet brukar vara att få dit dem, men det gick hur lätt som helst, men nu känner jag mig inte nöjd med mallen och då kan jag inte få bort den. Jag får inte till den eländiga mallen med någon bild som jag har, ingenting passar till den helt enkelt och det går inte bara att välja en standardmall igen. Måste kanske stå ut med denna mall nu då, trots att jag inte tycker om den?! Tokig blir man! Har även försökt att skapa en länk till ett äldre inlägg som jag har sett att andra kan göra, men det får jag inte heller till. Måste ju få till det innan det blir nytt år så att jag kan länka till 2009 års boklista. För jag kan ju inte ha tre listor vid sidan av bloggen. Nej en länk måste det bli. Men jag KAN JU INTE!!!!! Frustrerande som bara den för jag anser mig vara hyfsat bra på datorer annars, men här har jag bitit i det sura äpplet grrrrrr och morrrrrr!!!!!!! HJÄLP!!!!!!!



Ha' det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar