lördag 20 november 2010

På tal om ingenting........

Har börjat läsa den här boken som alla talar så gott om


.......men jag har inte kommit in i den så pass att jag tycker att den är rolig. Jag somnar efter ett par sidor. Det är ju i och för sig bra, eftersom jag har problem med sömnen, men det är bara det att så fort jag släcker lampan så är jag klarvaken igen. Detta kanske inte är min sorts bok helt enkelt. Nåja, jag ger den någon kväll till, funkar det inte då så struntar jag i den.

Ja, så var det det här med listan. Jag känner inte för den just nu så det får vänta lite. Kanske tar den fram på nyåret istället. Just nu känner jag mig inte på humör för att skriva här varje dag. Är nog höstdeprimerad eller något åt det hållet ;) Tycker att alla dagar ser lika dana ut, man går här inom husets fyra väggar och kan inte göra så mycket för att hälsan sätter stopp. När helgen kommer har man stora förväntningar på att man kan hitta på något men då är det så mycket annat som "måste" göras så då blir man sittandes här iallafall. Jag går väl i ide då och kommer tillbaka till våren kanske............

Ha' det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar