tisdag 8 mars 2011

Shopping

Igår var jag i staun en liten runda. Först fick jag mina naglar fixade hos Linda, kändes bra som alltid. Sen kände jag inte för att åka hem direkt så jag gick runt lite i affärerna. Det visade sig vara en bra idé för jag hittade några fina plagg som fick följa med hem.............

Ett linne, bra till allt

En liten kofta att ha över linnet


En detaljrik tröja
Allt i en storlek mindre än vad jag brukar köpa. Bra! Det var längesedan jag köpte något nytt i klädväg så det var roligt att hitta något som föll i smaken och som satt bra över baken :D.  Dessutom köpte jag ett nytt te som hette Irish cream, luktade jättegott men smakade inte alls lika gott :(
En lyckad dag i staun tycker jag att det blev iallafall..............Ja just det, jag köpte ju lite ljus och dekorationssten på Village också :) Mmmmmmm fler sådana dagar och en större plånbok vill vi ha :))

Ha' det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar