fredag 1 juli 2011

Sommarprogram


Sommar i P1......det har jag inte lyssnat på sedan flera år tillbaka. Inte för att det är ett dåligt program, utan för att jag helt enkelt är väldigt glömsk. Men nu har jag med hjälp av alla er duktiga bloggare där ute fått lära mig att man kan lyssna när man vill genom att använda sig av podversionen. Perfekt!! Så nu lyssnar jag med, ibland iallafall. Klart bäst hitintills är Mark Levengood, denna underbara härliga man med sin härliga dialekt.........Härligt :)
Något annat somrigt är för mig Allsång på Skansen och Morden i Midsommer på kanal 1. Sänds ju på tisdagar men i tisdags gjorde vi annat på kvällen så jag satte HD-boxen på inspelning som många gånger tidigare. Igår skulle vi titta på programmen. INGET var inspelat! Sur blir man! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar