fredag 12 augusti 2011

Klickat hem

Kunde inte hålla mig längre..........fastän jag hade bestämt att jag inte skulle låta mig påverkas..........trots att jag tänkte att förr eller senare så kommer den på bokrean. Vilken?!? Boken alla pratar och skriver om.......


Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren. Den ska ju vara så väldigt bra. Så nu ser jag med spänning fram emot att den dimper ner i brevlådan :)
Ja, fast jag kunde ju inte nöja mig med en bok utan jag klickade även hem denna......


Det går an av Carl Jonas Love Almqvist. Även den en bok som det skrivits en del om. Nu har jag massor av olästa böcker som ligger på hög plus att det har släppts böcker som jag vill läsa och dessutom kommer det ut några böcker i höst som jag bara MÅSTE läsa. Inte vet jag när jag ska hinna läsa dem alla men på något vis måste det gå :D

Ha' det bra och läs mycket :)

1 kommentar: