torsdag 4 augusti 2011

Mera Stockholm

Resterande två dagar i Stockholm ägnades åt umgänge med fika, mat och shopping. Något som gladde mig var att ett par av de fik vi besökte hade som dekoration lagt ut gamla böcker på borden. Mycket snyggt enligt en bokmal som jag :)

Pocketböcker, 5st, och ett pocketfodral + två bokmärken


En ljuvligt doftande tvål och handkräm. En utetermometer och en helt värdelös diskborste som man kunde fylla diskmedel i. Den läckte som ett såll och tappade strån som bara den, så den åkte i sophinken.....


Espressomuggar och cappuccinomuggar. Nespressokaffe och socker samt rengöringsmedel till vår Nespressobryggare


Svarta converse (Björn Borg) och en tröja


En tygkasse från ordning och reda och en rosa anteckningsbok med penna med rosa bläck :). Två st lotusljusstakar. Två st Body Butter från Body Shop
Nu tror jag att jag har fått med allting. Rysligt vad man lyckas plocka till sig när man går i affärer.........
Vi hade helt underbara dagar och jag längtar tillbaka och då skulle jag vilja göra lite mer "turistgrejer". Nu ville jag bara njuta av att kunna strosa runt i affärer och sätta mig och fika var jag ville. Det har vi ju inte kunnat med tanke på att vi har haft en stor aggressiv hund. Så nu får vi ta igen sådant som vi inte kunnat gjort tidigare :D

1 kommentar: