torsdag 1 september 2011

Sommaren 2011

Vilken snöplig sommar det blev. Alla dagar med strålande sol som jag hade sett fram emot. Alla dagar i hammocken. Alla långa lässtunder i min favoritstol i trädgården.  Alla underbara kvällar i kvällssolen på baksidan, gungandes i våra "Grythyttanstolar". Alla sena kvällar/nätter på den inglasade altanen. Var tog ni vägen???!! Ja, man har ju sina förväntningar inför varje sommar och då ser man långa soliga dagar och ljumna kvällar och glömmer att det finns något som heter regn och blåst. Men man ska väl inte klaga vi har haft en mysig sommar ändå. Den började iofs väldigt trist med att vi fick ta bort vår vän Gibson.......och så hände lite andra tråkigheter. Men vi har ju varit iväg på lite resor iallafall.....

Stockholm

Kristinehamn

Kristinehamn
Nora

Nora

Öland

Polen

....Så inte kan man klaga på sommaren, nej då vi har haft det bra och roligt tillsammans......men som sagt lite


.....skadar ju inte ;) 

Idag tog vi ett litet äventyr igen. Till Kalmar, väldigt ovanligt va?! Jagade runt efter en tröja jag hade sett här hemma men som inte fanns i min storlek. Hittade tre Lindexaffärer i Kalmar men inte fanns tröjan i min storlek där heller, typiskt! Men hittade ett par svarta jeans i min favoritaffär istället :)


En sväng på Ikea blev det ju med så klart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar