torsdag 6 oktober 2011

Paketet är öppnat!!!!!!


Nu har jag öppnat mitt paket från min hemliga bokvän. TACK snälla, snälla du. Du har lyckats träffa mitt i prick och jag är sååå nöjd. Paketet innehöll det här;
  • En bok, Alltid hos dig av Maria Ernestam
  • En börs/sminkväska, svart med jättefint broderi 
  • En ursöt kattbrosch där katten håller en liten mus med ena tassen, så himla söt
  • En fin liten anteckningsbok 
  • Ett fint bokmärke
  • En choklad med fransk nougat, måste provas inom det snaraste :)
  • En påse chokladöverdragna bilar med strössel, mums ;)
  • Och sist men inte minst ett fint kort med ett par ledtrådar om avsändaren........
Boken ska det bli väldigt spännande att läsa, enligt baksidetexten så är det en bok som verkar vara helt i min smak.  Tack än en gång till min hemliga bokvän. Jag har funderat länge och snokat runt bland deltagande bloggar och ska jag våga mig på en gissning så får det bli böcker x3
Måste bara tillägga att detta har varit så himla roligt att vara med i, nu väntar jag bara spänt på att det paket jag skickade i tisdags kommer fram.......
Tack till En bok om dagen som ordnar detta roliga :))

Update: Efter mycket snokande och letande så har jag listat ut att det måste vara Västmanländska i Skåne som har skickat det fina paketet. Att jag inte förstod det med en gång :) PS Chokladen var livsfarligt god ;)

5 kommentarer:

  1. Så kul att paketet kom fram som det skulle och att det verkar falla i smaken. Jag får visst vänta tills imorgon med att avslöja mig ;)
    /din hemliga bokvän

    SvaraRadera
  2. Jo, det var helt i min smak :) och ser med spänning fram mot ett avslöjande ;)

    SvaraRadera
  3. Du har inte gissat rätt kan jag avslöja. Om jag berättar att det var min 3-åring som hjälpte mig att klista på kattklistermärkena på kuvertet kanske det är en ledtråd till. Och att jag är en riktig godisråtta ;)
    /din snart inte så hemliga bokvän

    SvaraRadera
  4. Tänkte nog att du skulle komma på det ;)
    Visst var den farlig, den där chokladen!

    SvaraRadera
  5. Haha, jag borde ju förstått det tidigare :) Chokladen är verkligen farlig.......Tack än en gång :)

    SvaraRadera