torsdag 4 april 2013

Ny väska


Ja, jag vet. Jag är fullständigt galen, men jag kunde inte låta bli. Vi var i Stockholm och firade påsk med yngsta sonen. Naturligtvis tog vi tunnelbanan in till stan och sprang (läs lunkade på) runt i affärer bl. a. på PUB. Och där vimlade det av Ceannisväskor, en hel hörna med hyllor fulla av Ceannis i olika former, storlekar och färger. Jag blev som en magnet, stört omöjligt att gå därifrån utan att köpa åtminstone en.........Dessa väskor är toppen, superbra inredning med fack och nyckelhållare. Köper man den lite större modellen får man plats med mycket grejer......en bok eller två är inga problem ;)

6 kommentarer:

  1. Tycker inte det låter så galet. Är själv på jakt efter en ryggsäck som helst inte ska kosta mer än 500, men ändå hålla. Jag sliter alltid sönder dragkedjorna... Din väska är snygg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jo lite galet är det nog. Det var inte så länge sedan jag köpte en ny skinnväska OCH en plånbok, men dessa väskorna är ju så himla snygga tycker jag och finns inte här i vår lilla stad ;) Dragkedjor är ett gissel.....Hoppas du hittar en bra och snygg ryggsäck :)

      Radera
  2. Klart du behövde en ny väska! :)

    SvaraRadera
  3. Ps. det finns en award till dig på min blogg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack så mycket :) Var inne hos dig och kikade. Ska fundera nån dag bara........:D

      Radera