fredag 27 september 2013

Bokmässan 2013



Om man tar den översta bilden och stämplar den i pannan, hamnar man där den understa bilden utspelar sig då? Nehej, det ante mig. Men åhhh vad jag skulle vilja. I flera år har jag velat befinna mig i Göteborg vid den här tiden men det har då aldrig lyckats. Tänk att få gå där och strosa mellan alla montrar och bara insupa atmosfären. Naturligtvis kunde man ju inte låta bli att handla lite också såklart. Men nån gång kanske min dröm slår in. Ett år när kroppen är pigg och det finns någon som är villig att följa med, för jag vill inte åka ensam. Så nu håller jag tummarna för det. Och till alla er som är i Göteborg och på mässan nu, njut av varje sekund. Det skulle jag gjort :)

4 kommentarer:

  1. Jag tycker absolut att du ska ta dig till mässan någon gång. Det är verkligen fantastiskt!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har velat det i flera år. Men vet inte vem jag ska tvinga att följa med.......Det får väl bli maken, som aldrig läser en bok hihi

    SvaraRadera