söndag 17 november 2013

Några av vårens kommande böcker



Karin Fossum, Carmen och döden. Jag gillar Fossums böcker dom har alltid en välbyggd historia och dom är spännande från början till slut. Jag tror jag har alla hennes böcker faktiskt. Så vitt jag minns har jag inte blivit besviken på någon.



Catharina Ingelman-Sundberg, Låna är silver råna är guld. Här får vi fortsätta följa pensionärsligan som vi lärde känna i Kaffe med rån. Jag var inte helt övertygad när det gällde den boken, tyckte det hela var lite överdrivet minst sagt. Fast jag kan visst ge den här ligan en ny chans, jag är inte den som är den.


Lucy Dillon, Tango för vilsna själar. Titeln i sig ger ju feel-good-vibbar och Lucy Dillon till det, men det kan väl aldrig bli fel ändå……..

2 kommentarer:

  1. Hade ingen aning om Lucy Dillons bok, tack för tipset!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du hittade hit och att jag kunde tipsa dig :)

      Radera