fredag 29 november 2013

Plåster på såren???

Var och opererade ut en tandrot hos käkkirurgen i onsdags, det var minst sagt oskönt. Det är fortfarande väldigt oskönt, svullet och eländigt och stygn som hänger som trådar i munnen. Värker och maler och mat, ja det får bli typ barnmatsvarianten. Tänkte skaffa mig lite plåster på såren i form av en ny mobiltelefon……..förlänga mitt mobilabonnemang och få en fin iPhone 5s 32G i guld tänkte jag.
Men icke, dessa telefoner fanns inte i lager, 10-12 arbetsdagar skulle det ta innan man fick en sådan levererad. Då har förhoppningsvis mina sår hunnit läka. Men jag behöver ju ändå en ny telefon så……



……en telefon beställdes. Under tiden får jag väl hitta på något annat plåster…..En ny bok kanske? Eller några förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar