onsdag 14 maj 2014

Bra pris mitt i röran

Var på Maxi och handlade igår. Vilken röra! De byggde om och var ta mig tusan överallt och rotade runt. Dessutom var charkdisken stängd och den var det ju inte alls längesedan dom flyttade och byggde om. Jag blev så himla irriterad, jag avskyr när man ska hoppa över saker och tränga sig fram bland massa skräp och dessutom en massa maskiner som för ett himla oväsen. Mitt migränhuvud klarar inte sånt! Dessutom hade dom inte någonstans annonserat om detta, inte ens vid ingången……dålig stil! MEN så fick jag då lön för mina plågor, ett bokställ med Mari Jungstedts senaste, Den man älskar, för det humana priset av 169:-  Priset gällde till den 18/5 så skynda, skynda ni som också vill handla boken lite billigare :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar