onsdag 25 juni 2014

Vad sägs om ett kanonerbjudande från E2GO

Hej i denna lite smått kalla sommar. Jag har fått möjligheten att erbjuda er att få en gratis månad från E2GO, det tycker jag är toppen.


Tryck på länken för att komma till erbjudandet

Använd koden YLVAE2GO så får ni prova på unlimited-tjänsten i en månad. Sveriges största utbud av e-böcker och ljudböcker. Läs och lyssna obegränsat i din surfplatta eller mobil. Över 10 000 titlar att välja mellan. Ingen bindningstid. Så passa på nu! Prova! Och trevlig läsning nu i sommar.

4 kommentarer:

  1. Vad händer efter de trettio dagarna? Är man automatiskt medlem då.
    Mia

    SvaraRadera
  2. Nej, jag har frågat om det och man förbinder sig inte till någonting enligt min kontakt. Så jag hoppas det är så att man blir erbjuden att fortsätta vara medlem så att man då kan ta ställning till det. Under din frimånad kan du ha tre böcker nedladdade samtidigt. Hoppas detta var till någon hjälp.
    Ylva

    SvaraRadera