tisdag 4 augusti 2015

#sommarlov med kulturkollo #detaljer

Jag har ju tidigare berättat att jag börjat lite med målarböcker för vuxna. Det har inte funnits mycket tid för det, ska erkännas men en första bild har jag fått färdig och bestämde mig för att våga visa den för er.....


Bilden har jag hämtat från boken Dagdrömmar, bild nedan, dock använda jag inte tuschpennorna på bilden, jag använde träpennor,


Det här med målarböcker för vuxna har ju blivit hur stort som helst. Böcker och pennor finns överallt att köpa. På Fb finns en grupp man kan gå med i för att få inspiration. Jag har när vi åkt runt lite i sommar köpt på mig en del böcker och pennor och tänker varva detta med läsningen för att få lite variation och låta tankarna vandra fritt. Det är mycket rogivande att bara sitta och fylla i färdiga teckningar. och himla kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar