söndag 27 september 2015

Smått och gott

Förra veckan var dottern här och hälsade på. Ett par av dagarna även äldsta barnbarnet. Vi tog det bara lugnt och lät dagarna lunka på. Var i stan och hälsade på mor/mormor/gammelmormor, fikade lite och så. Så mycket läst blev det ju inte. Den här veckan har jag inte mått så bra varit hängig och trött. Fick uppsöka Jourcentralen idag, det visade sig att jag har urinvägsinfektion. Inte så jätteskoj precis, men fick medicin så det går nog fort över.

Förra helgen när dottern skulle hem så körde vi halva vägen och hennes sambo mötte upp ungefär halvvägs. Då hamnar man i Kosta. Vi passade på att gå runt lite på Kosta Outlet. Jag hittade en ledbelysning i form av ugglor som jag bara var tvungen att köpa. Den är från Watt och Veke och ser ut så här



Jag nästlade in den bland böckerna i mitt lilla bokrum. När den är tänd ser det på bilden mer ut som ett gäng spöken buhu  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar