lördag 3 mars 2018

Lästa böcker 2017

Lite sen redovisning av 2017 års böcker, men bättre sent .......
Jag har väl inte legat på topp när det gäller läsningen precis av förklarliga skäl. Jag har heller inte hunnit skriva om alla de böcker jag har läst ännu. Men det kommer.
Jag hoppas det blir bättre 2018 med läsning och struktur. Jag har kommit iordning ganska bra i min lägenhet och trivs bra. Jag har dock mina bokhyllor (dom som fick plats) att organisera kvar. Men lite i taget så blir det nog färdigt.
28 böcker var vad tiden räckte till, 35 var mitt mål på Goodreads och det har jag satt som mål även 2018. Det får bli som det blir, ibland vill inte livet samma som vi........


  • ...Får leken tåla av M.J. Arlidge
  • Annabelle av Lina Bengtsdotter
  • Bakom din rygg av Sofie Sarenbrant
  • De förjagade av Mikael Strömberg
  • Det förlovade landet av Mari Jungstedt
  • Det sista experimentet av Emma Ångström
  • Dit solen aldrig når av Marianne Cedervall
  • Döden ingen ser av Anne-Marie Schjetlein
  • Ester Karlsson med K av Christina Olséni och Micke Hansen
  • Falkens döttrar av Elvira Birgitta Holm
  • Finns det hjärterum av Sara Lövestam
  • Hemmet av Mats Strandberg
  • Hennes ögon blå av Lisa Hågensen
  • Hilma av Anna Laestadius Larsson
  • Hon som vakar av Caroline Eriksson
  • Hundkärlek av Charlotta von Zweigbergk
  • Häxan av Camilla Läckberg
  • Koka björn av Mikael Niemi
  • Konstnären av Diane Karlström & Magnus Carling
  • Let it snow av John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle
  • Någonstans brister himlen av Erika Olofsson Liljedahl
  • Och blomstren dö av Rebecka Edgren Aldén
  • Pappas pojke av Emelie Schepp
  • Skuggornas tid av Agneta Arnesson Westerdahl
  • Syndafloder av Kristina Ohlsson
  • Sändebudet av Gustafson och Kant
  • Vi mot er av Fredrik Backman
  • Vit syren av Cecilia Sahlström

2 kommentarer:

  1. Jag har kvar ett antal recensioner från 2017, inget bra år.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobbigt att ligga efter. 2017 = :( Vi får hoppas på ett bättre 2018 :)

      Radera