måndag 18 april 2011

Vilket toppenväder, äntligen

Idag har det varit ett helt underbart väder. Jag efterlyste ju det igårkväll innan jag gick och la mig. Vaknade till en strålande sol från klarblå himmel. Så snabbt upp ur sängen in i duschen, äta frukost och så ut med en solstol och sätta sig på "utealtanen". Först satt jag i jeans och ett linne. Men det var på tok för varmt så på med shorts och av med linnet, så sköööönt :) 

Tog också fram en knävänlig bok som jag köpte av bonusbarnbarnen när de sålde jultidningar i vintras.....


Små trevliga deckarhistorier. Alldeles lagom att ha i knät. Och ska sanningen fram så ville jag inte gå in i sovrummet och hämta min andra bok, De målade grottornas land, eftersom lilla mannen låg där inne och sov efter att ha jobbat ett tolvtimmars nattpass. 

Nu ut i solen en runda till :)

Ha' det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar